Retourneren en ruilen

Wij willen natuurlijk dat u tevreden bent met uw aanschaf bij JMTuning. Mocht een product onverhoopt toch niet aan uw verwachtingen voldoet, vul dan het retourformulier in en verstuur deze mee met de zending.

Retourneren en ruilen van ongebruikte producten kan binnen 14 dagen na ontvangst.
De retouren worden meestal binnen 1 week verwerkt, u krijgt automatisch een email wanneer uw retour is verwerkt. Alleen de verzendkosten van een retourzending met als reden ‘verkeerd/defect geleverd’ worden door ons vergoed. Zodra wij een retourzending bij JMTuning in goede orde ontvangen hebben, worden de verzendkosten van € 6,95 (t/m 10 kg) of € 13,25 (10 – 20 kg) zo spoedig als mogelijk op uw rekening gestort.

Heeft u per ongeluk een verkeerd product besteld & betaald? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. 

U kunt ons op werkdagen tussen 8.30 – 17.00 uur bereiken op het nummer:

  +31(0)224 785 112

  • Heeft u uw verkeerd geplaatste bestelling al betaald & ontvangen?
    1 – Verkeerde onderdelen retour sturen – zodra de retourzending in ontvangst is genomen zullen wij deze binnen 1-3 werkdagen crediteren. ( u krijgt hier middels mail een bericht van)
    2 – Opnieuw bestelling plaatsten + betalen. Voor 16.00 uur besteld = volgende dag huis. Let op: Plaats de juiste producten in winkelmand en controleer uw bestelling goed voor dat u een bestelling plaatst en betaald.

Klachtenregeling

Vanzelfsprekend wil JMTuning alleen tevreden klanten hebben. Toch valt niet honderd procent uit te sluiten dat er iets mis kan gaan. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat onze leveranciers een product niet meer op voorraad blijken te hebben. Mocht er iets mis gaan met jouw bestelling, de levering of iets anders, dan is dat erg vervelend. Wanneer je ontevreden bent over onze service of een product, kun je ons contacten en je klacht melden door een e-mail sturen naar info@jmtuning.nl.
Our employees of the customer contact department will review the complaint and try to resolve the complaint to everyone's satisfaction. We will answer your complaint within 14 days of receipt. If it needs more time, we will notify you.